.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئيس دفتری داماد احمدی نژاد صحت ندارد

وجود برخي تغييرات در كابينه دهم باعث شد تا برخي رسانه هاي منتقد دولت از هم اكنون دست به شايعه سازي بزنند و نسبت به تغييرات آينده در دولت دهم نظر شخصي خود را دخيل كنند.
جداي از اينكه پشت اين شايعه سازي ها سهم خواهي احزاب و گروههاي سياسي قرار دارد،‌ نبايد از وجود برخي اهداف و اغراض سياسي غافل ماند.
اخيراً برخي رسانه هاي منتقد دولت در خبري از احتمال انتصاب مهدي خورشيدي (داماد احمدي نژاد) به عنوان رئيس دفتر آينده رئيس‌جمهور خبر داده اند، در صورتي كه هيچ نشانه اي از اين انتصاب نه در سخنان احمدي نژاد و نه در ميان نزديكان وي وجود ندارد.
ساخت و انتشار اين شايعه اما از 2 حال خارج نيست:
اگر احمدي نژاد دست به چنين انتصابي بزند،‌ همين رسانه هايي كه تا پيش از اين خبر اين انتصاب را با آب و تاب تمام منتشر مي كردند، اين انتصاب را فاميل بازي خوانده و هجمه هاي خود به احمدي نژاد و دولت دهم را آغاز كرده و دولت دهم را هم دولت فاميل سالار مي نامند.
در حالت دوم اگر احمدي نژاد چنين انتصابي را انجام ندهد،‌ بروز برخي اختلافات كه پيش از اين نيز وجود داشته است، تشديد خواهد شد.
بازار اين شايعات البته با نزديك شدن به معرفي كابينه داغ‌تر نيز خواهد شد؛ اين اخبار تأييدنشده، همچنين افرادي را كه در مظان شايعه قرار دارند، به توهم مي‌اندازد و پس از آنكه چنين مسئله‌اي به‌وقوع نپيوست، برخي دلخوري‌ها را كه از اساس بي‌پايه بوده‌اند، دامن مي‌زند. اتفاقي كه در جريان انتخاب كابينه‌ي دولت نهم نيز رخ داد و تبديل شدن برخي افراد از جريان اصولگرا به منتقد و در برخي موارد تخريب‌كننده دولت، بي‌ارتباط با اين شايعات كه به واقعيت تبديل نشدند، نبود.
انتشار خبري كه صحت و سقم آن معلوم نيست و قطعاً بر اساس مقاصد سياسي انتشار يافته است نه تنها كاري غير اخلاقي و تفرقه افكنانه است بلكه بنا بر گفته مقام معظم رهبري كه در سخنان ديروزشان به مناسبت مبعث رسول گرامي اسلام بيان فرمودند، اين نوع رفتارها، سياسي كاري است و نه اقدام عقلاني.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.